Jesienne urodziny

21:09

Kartka na wyzwanie do Scrapujących Polek :) Miało być jesiennie i miało być mediowo i liściaście, a ponadto nawiązywać do wiersza- więc kolorki jesienne są, listki również, w dużej ilości, media w postaci tuszu :)


Pierwszy raz przy tej pracy udało mi się wykorzystać dziurkacz brzegowy :D Wraz z nową paczką przydasiów zawitał do mnie również mój pierwszy dziurkacz. Jeszcze nie do końca umiem tak z niego korzystać żeby wzór był idealnie równy, ale i tak efekt bardzo, bardzo mi się podoba.
Przy okazji nowych rzeczy- bawiłam się też z jesiennymi tekturkami z ikropki (tutaj pacnęłam tylko mały listek obok zegarka, ale wszystkie wyglądają na prawdę świetnie) i nowymi wykrojnikami z listkami. Może następnym razem pobawię się z perełkami w płynie :P




Wykorzystałam też nowe kaboszony- o ich wykorzystaniu wiedziałam co prawda już wcześniej (strasznie podobało mi się wakacyjne wyzwanie w Scrapujących, ale w końcu nie wzięłam w nim udziału), ale nie miałam dostępu a to do szkiełek, a to nie było żadnych fajnych wzorków... Szukając koralików do wisiorka znalazłam natomiast piękne kaboszonki w sklepie z elementami do biżuterii i... No cóż. Zakochałam się xD

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images