Zima, zima, zima

13:47

Wiecie że zostało już tylko 12 dni do wigilii? U mnie przygotowania świąteczne idą pełną parą, ale i tak mam jeszcze chwilę żeby poscrapować. Sezon świąteczny już powoli dobiega końca, więc... Zapraszam do oglądania kolejnej dawki karteczek bożonarodzeniowych :)





Przyznaję, że w tym sezonie będzie to jedyna kartka tego rodzaju :) Wieńce wyglądają co prawda cudownie, ale kartka jest bardzo czasochłonna. Muszę jednak przyznać że miałam z nią mnóstwo radości i polecam chociaż spróbować zrobić taką karteczkę- efekt jest niesamowity :)


  



A to już z kolei kartka dużo prostsza,w chłodniejszych kolorkach. Zakochałam się w tych gwiazdeczkach od Ikropki, bardzo się cieszę że mam dwa rozmiary :) W pracach wykorzystałam stempelki od Joligg, które można sobie zobaczyć  i pobrać między innymi TUTAJ :) Bardzo dziękuję, bo stempelki są na prawdę cudowne :)

You Might Also Like

1 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images