We

14:19

Widmo sesji powoli zatruwa mi życie do pary z koszmarną ilością zaliczeń, ale czasem udaje mi się wykroić godzinkę albo dwie żeby coś skleić. Niestety nie mam wtedy takiej weny żeby tworzyć od zera, dlatego wspomogłam się nieco mapką przygotowaną przez ScrapMap :)







Z czego korzystałam- szary papier na spodzie pochodzi z Piątku13 (Szeroki uśmiech), jest tu trochę ścinków z Sody (Flower Power), UHK (Pastel) plus dodatki z Primy (kolekcja Coffie Break). Kartę z przepisem na przyjaciela przejęłam z kart do PL, ta konkretnie jest od Becky Higgins z mini kitu Dear Lizzy Daydreamer :) Na koniec pomaziałam trochę gessem, ochlapałam mgiełkami plus SPLASHem który chyba już na stałe zadomowił się na moich pracach i gotowe :)
Jeśli mapka się Wam podoba, klikamy niżej i się inspirujemy! A tymczasem do zobaczenia, trzymajcie za mnie kciuki podczas sesji ;)

http://scrap-map.blogspot.com/2015/01/scrapmap-56.html

You Might Also Like

15 komentarze

  1. świetny przepis - wypróbuję :)))) i ekstra praca

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne LO! Mimo, że różowe to wcale nie przesłodzone, tylko tak różowo przesympatyczne! No i masz totalnie perfekcyjny charakter pisma :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeuroczy ten scrap, oczu nie można od niego oderwać :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny scrap! Zdecydowanie z jajem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu idealni i przeeeeeeeeesłodki! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. na 100% rozweselacz i umilacz tego okropnego czasu sesji ;) trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Bardzo mi się podoba:)
    Serdecznie pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczę, a byłam pewna, że już komentowalam :D genialny jest ;D podziwiam, że tyle różu, a nie jest przesłodzony ;D i dzięki za udział w wyzwaniu ScrapMap :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super pozytywny i uśmiechnięty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale słodko i różowo, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo klimatyczny scrap! Strasznie mi się podoba całokształt:) Gratulujemy wygranej w wyzwaniu:)!

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images