Zapomniane

20:10

Od jakiegoś czasu robię porządek w zdjęciach i przypomniałam sobie o projekcie który kompletnie wyleciał mi z głowy. Pamiętacie SMASHa? Tak, trochę mam w nim do pokazania i pewnie niedługo skończę go fotografować, ale na razie mam dla Was majowy wpis który kompletnie mi się zawieruszył :)




To był totalnie chillowy, słodki tydzień, z farbowaniem końcówek na niebiesko i bieganiem po mieście z aparatem :D Mogłoby już się zrobić cieplej, prawda?


Marzą mi się już dłuższe cieplejsze dni :)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Świeny wpis. :D Taki cieplutki i uroczy! ;) No i świetnie wyglądały te niebieskie końcówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo, totalnie zapomniałam o Twoim smashu :D a on taki superowy przecież ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeuroczy wpis!
    Gdzieś mam mojego Smasha, też zupełnie o nim zapomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! też kiedyś próbowałam ze smashem.. ale chyba się nie polubiliśmy ;) super strony!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny wpis! Boskie kolory, no i te zdjęcia... ja chcę już lato!
    PS: Niebieskie końcówki fantastyczne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Farbowane, uwaga... Bibułą, w napadzie jakiegoś dziwnego twórczego szału :D Ale teraz żałuję że jednak nie zostały na dłużej ;)

      Usuń
  6. zdjęcie bzu -cudo. Całość rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images