Week 31

17:28

To już chyba takie moje tempo, że od wydarzenia do stworzenia wpisu mija około trzech miesięcy. Wiadomo, uzbieranie wystarczającej ilości fotek do wywołania trwa i tak oto prezentuję Wam wpis noworoczny w marcu. Demon prędkości ze mnie, prawda? :D


 Na zakończenie starego roku zdecydowałam się zebrać wszystkie moje ulubione zdjęcia, po kilka z każdego miesiąca i stworzyłam z nich wielki kolaż :) Nie szalałam też ze zdjęciami z Sylwestra- zdjęcia nie wyszły najlepiej, więc zamiast kolejnej podwójnej rozkładówki, zrobiłam pojedynczą, za to z duuuużą ilością fotek.



Dzięki za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim wpisem i do zobaczenia wkrótce ;)

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Hmmm... Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Świetnie wyglądają te minizdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JA to i tak Cię podziwiam za systematyczność i że Ci się po prostu chce bo wszystko wygląda znakomicie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z tym kolażem! Świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygląda zestawienie najlepszych zdjęć z całego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kapitalny pomysł z kolażem :D
    muszę się wziąć za mój PL, bo mnie już doganiasz :D a byłaś tak dużo w tyle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no faktycznie chyba jestem totalną rekordzistką, ale ostatnio ostro się za niego zabrałam :)

      Usuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images