Czasowy organizator 2

17:26

Cześć! :) Uczelnia w tym semestrze mnie nie oszczędza- jak nie kolokwia, to prace na zaliczenie. Szczerze powiedziawszy czuję się wyczerpana jeszcze zanim zaczęła się sesja. Skoro nie miałam więc czasu na ambitne scrapowe projekty, pokażę Wam ten który jest przy mnie zawsze i przyjmie każdy rodzaj twórczości ;)





Podczas wypełniania plannera wpadłam na fajny pomysł połączenia go z project lifem :) Wszyscy wiemy jakie mam opóźnienie przy uzupełnianiu koszulek, stąd każde dodatkowe słowo jurnalingu to skarb- skoro więc jestem na mieście i chwilowo nie mam urwania głowy, dlaczego mam nie pospisywać dodatkowych uwag do danego tygodnia? To plus rozpiska z plannera bardzo ułatwia mi potem tworzenie wpisów w albumie.




Tu już bardziej wymagający tydzień, spędzony zresztą w połowie na drugim końcu Polski. Zwykle staram się nic nie wklejać do plannera, ale tak bardzo nie mogłam doczekać się Mistrzostw, że nie wydziwiałam i po prostu użyłam Primowego alfabetu :)




W następnej kolejności jest wpis dla mnie bardzo radosny- okej, urodziny swoją drogą, ale zakładka z cytatem, którą mogliście oglądać TUTAJ wygrała dla mnie wyzwanie nr 2 w Project Plannerze :) To mój pierwszy raz, kiedy biorąc udział w wyzwaniu udało mi się wygrać nagrodę rzeczową, więc tym bardziej czuję się dumna! Za każdym razem gdy widzę tą przekładkę czuję się pozytywnie zmotywowana do działania :)




I to koniec mojego plannera na chwilę obecną :) Mam nadzieję że wkrótce pokażę wam większą aktualizację, ale na razie może być mnie tu mniej. Trzymajcie się i do zobaczenia po majówce!

You Might Also Like

5 komentarze

  1. strasznie lubię ten Twój planner ;D co go widzę, to mam ochotę zabrać się za swój ;D
    i rozbroiły mnie Twoje wpisy w plannerze w stylu "zrób to" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadziwiasz mnie swoją systematycznością, serio. :D Nie dość, że Twój planner jest funkcjonalny to jeszcze ma te drobne akcenty, które nadają mu charakteru. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeeeeje, napatrzec sie nie moge!!! Cudo, zazcroszcze! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam kreatywność i... systematyczność :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images