Week 44&45

19:36

Ponieważ do sesji poprawkowej mam jeszcze trochę czasu, Zdecydowałam że pora w końcu przysiąść do zaległych tygodni w PLu :) Tym razem na tapecie miałam tygodnie wielkanocne, czyli sam początek kwietnia :)





To był jeden z tych dobrych tygodni, kiedy w końcu miałam okazję posiedzieć w spokoju z rodziną, więc zdjęć nie było zbyt dużo. Sama przygotowywałam w tym roku wystrój stołu, święconkę, miałam nawet chwilę na randez vois z maszyną do szycia i przygotowanie królików własnego projektu :)







Na szczęście udało mi się zamówić następną partię fotografii, więc coś czuję że podsumowanie Projekt Life na 2014 rok niedługo stanie się rzeczywistością :) Chcielibyście zobaczyć takie zestawienie? Dajcie znać w komentarzach i do zobaczenia wkrótce!

You Might Also Like

7 komentarze

  1. haha, też właśnie nadrabiam! :D ale ja na szczęście mam tylko miesiąc :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, u mnie to już chyba w standardzie będą trzy miesiące, ale jestem dzielna i kleję :D

      Usuń
  2. Rewelacja! Bardzo klimatycznie :)
    Chcielibyśmy!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, jakie fajowe króliki ;D rozkładówki jak zwykle mega :D
    nie ma chyba PL bez nadrabiania, mnie też to czeka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, podziwiam, że masz do tego serce, ja już bym się chyba poddała, przecież Wielkanoc to zaprzeszła przeszłość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twój PL. Ma w sobie to coś. ;) A króliki są przesłooooooooodkie po prostu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudny króliś! :D śliczna rozkładków, i te kolory takie wielkanocne :D w sensie niebieski i żółty bardzo wiosennie mi się kojarzą ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images