Week 5

07:30

Cześć! :) Ponieważ mam trochę czasu, mogę w końcu pokazać Wam nowe rozkładówki z lipca :) Pierwszy raz udało nam się wyjechać nieco dalej na wakacje, więc dzisiaj mogę zabrać Was na słoneczną i gorącą Kretę!





Trochę dziwnie było mi robić rozkładówkę z tymi zdjęciami, bo na początku wakacji robiłam z nimi cały mini album (Tutaj możecie zobaczyć więcej takich letnich zdjęć), ale i tak chyba największym wyzwaniem było wybranie tylko tych kilku najlepszych fotek :)





Ponieważ chciałam w tym tygodniu wrzucić więcej zdjęć niż zwykle, zdecydowałam się na użycie koszulek insert. Z tym że zdjęć na prawdę było mnóstwo i standardowe "połówki" jakoś mi nie wystarczyły... Więc zdecydowałam się po prostu na wpięcie koszulki do albumu A4. Rola insertu spełniona, wszystkie fotki znalazły swoje miejsce, wygląd- miodzio :) Mam nadzieję że nie popełniłam tu jakiejś herezji przez przypadek ;)




Na razie to wszystko :) Ostatnio ostro wzięłam się za nadganianie rozkładówek, więc będzie ich tu na prawdę dużo! Mam nadzieję że nie zanudziłam Was taką ilością zdjęć- koniecznie dajcie mi znać co sądzicie o tych stronach i do zobaczenia za kilka dni :)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Z wielką przyjemnością obejrzałam wszystkie zdjęcia, aż mi się cieplej zrobiło od tych Twoich wakacyjnych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba, bo zdjęć tak dużo!! i to właśnie świetnie wygląda, zdjęcia w sumie mówią same za siebie, więc nie trzeba nic dodawać, ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne wpisy! ależ lato u Ciebie zagościło, po prostu aż się tęskni do wakacji! super klimat wyczarowałaś ! a i wspomnienia z pewnością takie piękne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie utrwalone wspomnienia. Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie! ;)) sama zastanawiam się czy nie zacząć PL'a na koszulkach A4 żeby nie wydać fortuny na album. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooj, nie powiem, strasznie chciałabym zobaczyć PL w Twoim wykonaniu :) To może faktycznie warto żebyś się rozejrzała za takimi koszulkami?

      Usuń
  6. Bardzo przyjemny blog! :) również w tym roku spędzałam wakacje na Krecie! Jest przepięęękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciepło i przyjemnie się robi od przegłądu..) Super!

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images