SHARE WEEK 2016 czyli blogi które warto zobaczyć

18:35

Witajcie :)W tym roku po raz pierwszy zdecydowałam się na stworzenie zestawienia ulubionych blogów i miejsc w sieci, do których warto wpaść. Jesteście ciekawi moich wyborów? Zapraszam :)

http://stalowa-kanciapa.blogspot.com/2016/03/share-week-2016-czyli-blogi-ktore-warto.html
Chociaż Kanciapa funkcjonuje w sieci już od czterech lat, dopiero rok temu dowiedziałam się o istnieniu Share Week- czyli tworzonego co roku rankingu najlepszych polskich twórców blogowych, którzy faktycznie wywierają na nas wpływ treścią, którą publikują. W moim przypadku będzie to trzech autorów, których na prawdę chciałabym polecić, bo... zwyczajnie dają mi zdrowego kopa do działania :)

Po pierwsze: drobna uwaga. Nie lubię i nie wybieram blogów i bloggerów, którzy piszą o wszystkim i o niczym. Zdarza mi się do nich zaglądać, szanuję ich twórczość (i przede wszystkim to ile czasu zajmuje research), ale nie zostaję. Wychodzę z założenia, że jeśli człowiek zna się na fizyce kwantowej, profesjonalnym wizażu, anatomii kur, a w to wszystko wplata posty o wychowaniu dzieci i szyciu, to jest to dla mnie osoba mało wiarygodna. Dlaczego? Dlatego, że mimo tego, co sądzi się o internecie, to nie jest wiarygodne źródło informacji. Każdy ma ograniczony czas wolny i moc przerobową, a ja nie wierzę w ludzi, którzy znają się na wszystkim. 

Dlatego też stawiam na pasjonatów, ludzi, którzy jakąś jedną dziedzinę mają w małym palcu, kochają to co robią i kochają poszerzać swoją wiedzę - naprawdę nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia, czy ta osoba zajmuje się tresurą psów, fotografią, makroekonomią czy tańcem na rurze. Przyczyna jest prosta - pasja jest zaraźliwa :) 
Po takim wstępie chyba nie mogę nie zacząć od mojego totalnego numeru JEDEN- małżeństwa z psem (albo psa z małżeństwem), którzy inspirują mnie chyba bardziej niż cały Pinterest razem wzięty. O czym piszą? Właśnie o ludziach z pasją, małych i dużych wirtuozach codzienności, drewnie i mchu, psich ciasteczkach i pięknych tatuażach, życiu z celem - no właśnie - jakimś "innym życiu", takim, o którym przeciętny Kowalski zdaje się myśleć, że jest mrzonką i stratą czasu. Polecam szczególnie wieczorami, z kubkiem czarnej herbaty i psem pod bokiem, jeden wpis dostarcza maksymalne dzienne zapotrzebowanie na wenę. 

http://innezycie.com/


PIES W WARSZAWIE
Mój numer DWA to przebojowe małżeństwo z Warszawy, u których znalazłam najpiękniejsze psie szelki jakie istnieją. Mowa oczywiście o twórców marki WARSAW DOG i bloga http://pieswwarszawie.pl/, czyli dwa psy, dwoje ludzi i mnóstwo przydatnych postów. Zdradzę po cichutku, że pierwszy raz po znalezieniu tej strony siedziałam i czytałam dosłownie wszystko po kolei - nie szkodzi że wcale nie mieszkam w Warszawie, nie szkodzi że moja charakterna psia towarzyszka nie przypomina ani trochę psów Zosi i Kuby, nie szkodzi nawet to, że z części treści nie będę w stanie skorzystać. Jeśli jesteś psiarzem, nie ważne z jakiego miasta i z jakim rasowcem (lub kundelkiem) wychodzisz- po prostu tu zajrzyj :) 

http://pieswwarszawie.pl/

WORQSHOP
Numer TRZY celowo zostawiłam na koniec i myślę że nikt nie będzie zdziwiony, że się tu pojawił. Chodzi oczywiście o Kasię Worqshop, której (mam nadzieję!) nikomu przedstawiać nie trzeba. Dlaczego pojawiła się na końcu? Share Week służy wypromowaniu nowych autorów, nowych blogów, ludzi nieznanych. Błagam, kto z naszej społeczności Kasi nie zna? Jednak dlatego, paradoksalnie, pojawia się w zestawieniu - bo Polska jeszcze nie zna, a poznać zdecydowanie powinna, ze względu na ogromny, kreatywny wkład i pracę, którą inspiruje ludzi nawet nie związanych z rękodziełem. Nie będę ukrywać, że blogi scrapowe to przede wszystkim blogi specjalistyczne, więc treść którą publikujemy nie dotrze do szerokiej publiki - ona kreatywność przekuwa na treść dostępną każdemu. 
http://pieswwarszawie.pl/
 A jak Wy podchodzicie do tegorocznego Share Weeku? Czekacie na ogłoszenie wyników? Może sami przygotowujecie zestawienie, a może macie nadzieję na wysokie miejsca? Dajcie znać i do zobaczenia wkrótce :) 

PS. Pamiętacie o ankiecie, którą przygotowałam kilka dni temu? Byłabym na prawdę wdzięczna, gdybyście poświęcili mi dwie minutki- to tylko 10 pytań, a bardzo pomoże mi przy kolejnych wpisach. Dzięki! 

https://www.ankietka.pl/ankieta/221884/ocena-dzialania-strony-i-pytania-o-zmiany.html

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images