Wakacyjny album podróżny

22:40

Co prawda dla niektórych wakacje zaczęły się znacznie wcześniej, bo już na początku czerwca lub w maju (pozdrowienia dla maturzystów ;D), ale większość uczniów zacznie letnią przerwę dopiero jutro. A skoro wakacje- to i ogromne możliwości robienia zdjęć, stąd też podróżny albumik w kształcie aparatu ;D



Ponieważ zaopatrzyłam się w dość niewielką bazę (a zdjęć będzie przecież dużo) pomyślałam że kartoniki z zestawu na pewno mi nie wystarczą. Posłużyły więc jako szablon do wycięcia stron (wykorzystałam dwustronne arkusze, żeby karty były cienkie i zmieściło się ich więcej), a w miarę przybywania wakacyjnych wspomnień prawdopodobnie będzie ich jeszcze więcej ;)

             



A ponieważ albumik jest przede wszystkim na to, co działo się w podróży, znalazły się też na nim motywy w takiej właśnie tematyce (miejsce na wstążeczkę również się znalazło).


Do przygotowania albumu wykorzystałam kilka rzeczy ze stoiska Craft4you na VI Ogólnopolskim Zlocie Scrapbookingowym- między innymi piankowej taśmy, do której wreszcie udało mi się przekonać (wcześniej wydawało mi się że prace będą dosyć nietrwałe, ale mile się zaskoczyłam). Link do taśmy tutaj -> http://craft4you.pl/index.php?p2088,tasma-piankowa-3d-2mm, a do samego wyzwania tutaj -> http://craft4youpl.blogspot.com/2013/06/wyzwanie-26.html, a wszystkim mającym w planach robienie wakacyjnych albumów życzę powodzenia i... liczę na link do strony z pracą xD Do pochwalenia się, oczywiście ;)

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images