Sarmacka kartka na 70 urodziny

13:52

Kartka powstała na siedemdziesiąte urodziny mojego dziadka- który mimo że urodzony w XX wieku nadal ma w sobie coś z duszy sarmackiej właśnie :) Początkowo ciężko mi było znaleźć coś co jednoznacznie kojarzyło mi się z dziadkiem (i jednocześnie mogłabym przelać na kartkę) ponieważ jako tako dziadek nie ma zainteresowań które mogłabym wykorzystać.
W końcu wybrałam dwa kolory przewodnie- beż i czerwień ze względu na kolory jakie wybrał dziadek remontując salon. Banalne? Być może, ale myślę że te odcienie nie są przypadkowe i dziadek wybrał je kierując się nie tyle gustem, ile patriotyzmem (i babcia po prostu nie zgodziła się na czystą biel, a wolała cieplejszy beż :D).





 No cóż, żywię tylko nadzieję że dziadkowi karteczka się spodobała :) Wyglądał na dość zadowolonego kiedy ją ode mnie przyjmował (babcia nie wiedzieć czemu była dość sceptyczna kiedy usłyszała że sama ją zrobiłam :D) i mam nadzieję że chociaż przez chwilę posłuży jako ozdoba na komódce. 

Jak widać wyżej, nie miałam dobrego światła przy robieniu tych zdjęć, ale mam nadzieję że kolory nie wyszły zbyt przekłamane... Następne fotki postaram się wrzucić robione już w świetle dziennym :)


You Might Also Like

0 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images