Jesienny album

23:24

Ponieważ kończy się już jesień, musiałam posegregować zdjęcia które ostatnio udało mi się zrobić. Nie było ich dużo, więc uznałam że najlepszym rozwiązaniem będzie stworzenie mini albumu jesiennego z moimi fotkami. Do zrobienia go użyłam przede wszystkim papierów Piątku13 i tekturek Ikropki. Bardzo mi zależało żeby albumik był scrapowy, ale jednocześnie nie przepakowany. I tak powstał ten maluszek :)



Ponieważ było dzisiaj strasznie pochmurno niestety zdjęcia nie wyszły mi zbyt dobrze :( Przy najbliższej okazji będę je musiała poprawić. Niestety pora roku średnio pozwala na robienie pięknie oświetlonych zdjęć.




W albumiku znalazły się głownie zdjęcia jesiennych maratonów z aparatem, więc nie mogło tu zabraknąć sesji wiewiórki :) Fotki nie wyszły zbyt dobrze, bo ruda siedziała pod słońce, ale tak pięknie usiadła mi w środku kadru że nie powstrzymałam się i zdjęcia wylądowały w albumie. Do tej pory żałuję że nie udało mi się zrobić jej lepszych zdjęć :) 





 

 Praca jest bardzo jesienna, więc bez gadania wysyłam ją na wyzwanie do Piątku13. Link do wyzwania można znaleźć tutaj - http://www.p13.com.pl/2013/11/wyzwanie-numer-7-challenge-number-7.html, a jeśli wpadłeś/ wpadłaś tu akurat z tego wyzwania, to nie pogniewam się jeśli zostawisz krótki komentarz i podlinkujesz swojego bloga- bardzo chętnie do Ciebie zajrzę :) 


 

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images