Komódka

21:35

Dawno nie miałam okazji popracować nad ozdabianiem drewna. Powiem szczerze, że w wirze prac scrapowych na dalszy plan zeszły zabawy z decoupagem, co bardzo chętnie i szybko zamierzam nadrobić :)



 


Komódka pojawiła się w mojej pracowni w sumie przez przypadek. Gdzieś, ktoś, na jakiejś wyprzedaży znalazł za grosze i w ten sposób przeleżała u mnie w szafie czekając na swój dzień. Doczekała się wraz z przybywającą do mnie kolejną partią spinek i wsuwek do włosów, które rozpanoszyły mi się do tego stopnia że wypadało je wreszcie uporządkować.

Teraz mebelek stoi sobie na swoim dużym odpowiedniku i służy jako pojemnik na przydasie do włosów. Troszkę ożywia mi szarą codzienność poranków :)

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images