Marcowa wymianka poetycka

19:48

Przyznaję że pierwszy raz zdecydowałam się na wzięcie udziału w wymianie, ale już uważam że to świetna sprawa. Już nie mogę się doczekać co sama dostanę :)
Ponieważ edycja wymianek dotyczyła literatury, skompletowałam zestaw różnistych przydasiów związanych właśnie z książkami, pisaniem i trochę z vintage. Wyszło mi beżowo- brązowa paczuszka, mam nadzieję że zawartość się spodoba :)



 

Na osłodę scrapowania dodałam jeszcze mojej ulubionej herbaty. Mam nadzieję że umili (chłodne jeszcze) wiosenne wieczory :) A mi pozostało tylko czekać na własną przesyłkę i po cichu mieć nadzieję że już niedługo ją odbiorę :)


EDIT:
Uwaga, doszła moja paczuszka, to też się pochwalę :D Zobaczcie jakie cudeńka dostałam w zamian!



Bardzo bardzo dziękuję, Barbetko, trafiłaś w dziesiątkę :D A pudełeczko z wróżką jest absolutnie bezbłędne, wciąż patrzę i uwierzyć nie mogę że podzieliłaś się takim cudeńkiem! Ślicznie dziękuję za wymiankę, mam nadzieję że i do Ciebie już wkrótce zawita listonosz :D

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Hi, hi to juz wiem co dostanę :) śliczności i do tego w moich ulubionych kolorach. Ja swoja wymiankę wysłałam Ci w sobotę 15.03 - może już odebrałaś, a może nie i dlatego jeszcze nic na blogu nie prezentowałam. Też mam nadzieję, że się spodoba - ja mam raczej niewiele wierszy - ale papierów z napisami a i owszem - tylko zawsze mam wrażenie, że ile nie wsadzę do wymianki to i tak zawsze dużo więcej dostaję. Daj znać u mnie na blogu czy już do Ciebie doszło :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko zebrałam szczękę z podłogi po odpakowaniu twojej przesyłki tak szybko odpisuję. Absolutnie genialna wymianka. Piękne rzeczy, których mi właśnie brakowało i których nie mam. Kartka z motylem stanęła pod aniołem i przypomina, że wiosna już przyszła :). Bardzo dziękuję za wymiankę - jest piekna.

    OdpowiedzUsuń
  3. ps. pozwoliłam sobie zdjęcia z Twojego blogu zamieścić w moim poście bo coś mój sprzęcik do zdjęć zastrajkował. jak mu się odmieni to zdrobię swoje :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Wam kapitalna wymiana wyszła :) i Ty i barbetka piękne rzeczy dostałyście ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images