Carmaking #5

18:50

Cześć! Uwierzycie że to już maj? Ja wciąż nie mogę się do tego przyzwyczaić :) Zapraszam na przegląd moich ostatnich kartek!

http://stalowa-kanciapa.blogspot.com/2016/05/carmaking-5.html

W tym miesiącu mam tak na prawdę tylko dwie ważne okazje, a ponieważ mam jeszcze kilka kartek w zapasie- nie szalałam z tworzeniem. Nasz zakątek blogosfery tak często pokazywał ostatnio swoje LO, że mnie też wzięło, więc tym razem skierowałam się w stronę bardziej scrapbookingowych zapędów. Mam nadzieję że mi wybaczycie ;)

Pierwsza kartka została przygotowana już na dzień mamy- wolę robić takie rzeczy nieco wcześniej, żeby o niczym nie zapomnieć, szczególnie że szykuje mi się wkrótce dużo pracy. Do zrobienia kartki wykorzystałam papiery od Piątku 13 (nowa kolekcja jest na prawdę świetna, pasuje mi chyba do wszystkiego), zestawione z kolekcją od WRMK, którą dorwałam jakiś czas temu na wyprzedaży w TK Maxie.
Z wykrojników standardowo użyłam Spellbinders Labels Seventeen w połączeniu z Sizzixem i PLowymi wykrojnikami od Becky Higgins. Myślę że w czerwcu będę musiała rozejrzeć się za nowymi wzorami, ale na razie będę musiała przejrzeć nowości. Szczególnie Spellbinders nieco rozszerzył swoją ofertę od mojego ostatniego podejścia do wykrojników, więc zdecydowanie będę musiała zobaczyć jakie nowe wzory przydadzą mi się w pracach.



Druga kartka powstała jako inspiracja dla Papelii na maj :) Więcej zdjęć i wykorzystane produkty znajdziecie TUTAJ, a ja jeszcze tylko zaproszę Was na najnowsze wyzwanie majowe - tematem jest kartka na ważną uroczystość, więc myślę że znajdziecie co najmniej jedną pracę, która podpasuje Wam pod taki temat. Po cichu podpowiem że zbliża się dzień matki, więc tym bardziej możecie zgłosić swoje prace ;) Link do wyzwania zostawiam Wam TUTAJ - w tym miesiącu można wygrać bon na zakupy w CraftStyle.


To tyle jeśli chodzi o moje majowe kartki :) Myślę że na dniach pokażę Wam moje nowe LO i strony z Projectu które wciąż mi zalegają, a tymczasem dzięki za uwagę i do zobaczenia!

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images