Walentynka w letnim ogrodzie

20:38

Cześć wszystkim po chwilowej nieobecności. Niestety mimo upartej chęci dokształcenia się raz mi się noga powinęła i sesja w moim przypadku potrwa jeszcze trochę. Tym niemniej- pierwszy etap egzaminów mam już całkowicie za sobą, a to oznacza błogie lenistwo przez dzień czy dwa, które przeznaczę w 100% na wycinanie, mediowanie i tworzenie cudów na patyku :)
Tym samym przygotowywania walentynkowe czas zacząć!



Słowem wstępu- wiem, że raczej rzadko można mnie podejrzewać o takie "puszyste" kartki (zwykle stawiam na taką formę która zmieści się do koperty) ale tym razem skusiłam się na tworzenie w nieco innym stylu. Chciałam stworzyć kartkę kobiecą, ciepłą i (na przekór porze w jakiej obchodzimy walentynki) letnią. Udało mi się uchwycić tę aurę? :)







Kartka jest liftem tworu, który przygotowała Bligu [klik!] na wyzwanie Scrapgangu ;) Sami oceńcie czy jest podobna. Natomiast wyzwanie można odwiedzić tutaj- http://scrapgangsterki.blogspot.ie/2014/02/lift-na-luty-oraz-wyniki-liftu.html. I standardowo życzę powodzenia wszystkim którzy się wezmą za liftowanie :)


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Wyszła bardzo letnia kartka :) Świetna interpretacja oryginału.
    Bardzo dziękujemy za wspólne liftowanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ile detali i drobiazgów, jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa wersja - prawdziwie letnia i optymistyczna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images