Imieninowa

15:11

Dzisiaj chciałam pokazać Wam kartkę nad którą pracuję już jakiś czas, ale zawsze nie po drodze mi było ją skończyć. Zależało mi przede wszystkim na tym, żeby była lekka i delikatna, a efekt końcowy chyba bardziej nadaje się na ślub niż imieniny, ale cóż- nie ma się co załamywać ;)


Do wykonania kartki użyłam papierów Primy (Rondelle) i Piątku13 (Uśmiech proszę), kwiatki i kryształki również są od Primy ;) Ostatnio kompletnie zakochałam się w kartkach z tagami, więc i u mnie jeden się znalazł (tag z kolei zrobiony z Mushrooms UHK).




Mam nadzieję że babci karteczka się spodoba :)
Dziękuję Wam serdecznie za wszystkie komentarze, jak tylko skończę młyn ze studiami to postaram się nadrobić zaglądanie do Was ;)


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Sama uwielbiam tagi na kartkach i często je stosuję :) a Twoja jest przeurocza i myślę, że bardzo uniwersalna-pasuje na wiele okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna, ma tyle detali, że nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna!! nic dodać nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeeeeetnie wyszła! I totalnie zgadzam się z Iloną - jest bardzo uniwersalna. ;) A babci spodoba się na 100%! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękna i delikatna, na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna - a wykrojone detale rewelacyjne :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowicie delikatna i bardzo elegancka kartka. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kolorystyka. Bardzo lubię tagi na kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna i subtelna kolorystyka a karteczka niezwykle romantyczna

    OdpowiedzUsuń
  10. wyszła Ci dokładnie taka jak chciałaś - lekka i delikatna :) a że nadałaby się też na ślub to fakt :D jak i na każdą inną okazję, bo zwyczajnie jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super! jest i lekka i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super!
    te papiery sa przedziwne, w zyciu bym ich nie kupiła bo nie wiedziała bym jak sie do nich dorwać,
    a prace na nich mnie zachwycają ;-0

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała! Kolory dobrane idealnie, a jakie super dodatki!
    Strasznie mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images