Box na chrzest

16:32

Tak długo nie mogłam się przekonać do formy kartek w kształcie pudełek, że praktycznie ich nie robiłam- nie dlatego że mi się nie podobały, ale nie sądziłam że faktycznie obdarowani będą z nich zadowoleni przez dość niecodzienny kształt :) Tym razem jednak scrapbookingowe boxy w moim wykonaniu przeżywają jakiś swój złoty czas, bo robię je w sumie na każdą okazję- tym razem miałam przyjemność wykonać box na chrzest Maksia :)








Jeśli to pudełeczko Wam się podobało, zapraszam pod koniec tygodnia na jeszcze jedno- tym razem będzie babsko ;) Tymczasem trzymajcie się i do zobaczenia wkrótce!

You Might Also Like

6 komentarze

  1. przepiękny, słodziutki boxik! a do tego ten miętowy kolorek taki piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny debiut:) śliczny box!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny jest, świetnie prezentuje się jego środek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, ale cudny! Te niebieskości nadają mu niesamowitej lekkości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny słodziaczek, pięknie skomponowałaś tekturki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boxy są efektowne i podobają się zamawiającym. Twój jest elegancki i skromny - idealny na tę okazję.

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images