Dzień Chłopaka

01:33

Dzień wszystkich chłopców już za nami, więc pora pokazać, co tym razem przygotowałam dla moich mężczyzn. Kartki powstały dwie, ale jedna jeszcze nie została odebrana, a (przyszły) obdarowany chce mieć niespodziankę z tego powodu, więc na razie pochwalę się tylko jedną kartką.



Kolejna kartka robiona dla faceta, prawda? :) Tym razem kolorki raczej stonowane, szarości, trochę cyjanowego i niebieskiego, więc kartka na pewno nie razi w oczy intensywnością barw.  Pan który dostał tę kartkę niedawno dostał się na geologię, stąd też naturalnym wydawało mi się celowanie w tematykę ziemi, podróży, map itp. Mam tylko nadzieję że karteczka się spodobała. 


PS. Trochę mnie kusiło żeby dodać samoprzylepnych kryształków, może jakąś wstążkę, ale... Po wszystkich próbach kartka świeciła się jak choinka w Boże Narodzenie. Więc jednak musiałam z tego zrezygnować... Ale następna karteczka będzie jednak miała w sobie nieco "blasku" ;P

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Świetna, bardzo mi się podoba, i mimo że bez wstążki i kryształku ma w sobie to coś! W sumie to bardzo podoba mi się również kolorystka :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images