Na różowo

14:11

Kartkę zgłaszam na wyzwanie do Piątku13- na różowo :) Link macie tutaj: http://www.p13.com.pl/2013/09/wyzwanie-numer-6-challenge-number-6.html A niżej kilka słów o tym jak mi się tę kartkę robiło :P


Niestety, z przekonania różu nie lubię. W żadnej formie bardziej jaskrawej niż pudrowy, może ledwo ledwo różowawy, w porywach do głębokiego, wręcz czerwonego malinowego. Inne odcienie? Nawet nie ma mowy. A jednak róż pojawia mi się na kartkach, choćby dlatego że czasem zdarzy mi się kupić papier który z drugiej strony jest różowy, albo w całym komplecie jaki zamawiam po prostu trafi mi się kartka cała różowa. Więc papiery miałam, nawet czasem trzeba z nich było skorzystać.


Kiedy zobaczyłam wyzwanie Piątku... No cóż. Pełna entuzjazmu nie byłam, ale inspiracje były tak... różowo inspirujące że musiałam coś pokombinować xD Kończąc pracę mój blat wyglądał jak pobojowisko. Wszędzie ścinki, piórka, walająca się gaza, kubek z herbatą, nitki, BigShot gdzieś na parapecie pod kwiatkiem- nawet jak na mnie i moje skłonności do robienia artystycznego nieładu w trakcie pracy bajzel był ponadprzeciętny xD Ale pracowało mi się na prawdę bardzo przyjemnie, z bardzo ładnymi odcieniami różu :P


 Co do samej kartki? Nic nie powiem, przecież widzicie i piórka, i gazę, niech broni się sama. Wszystkim biorącym udział w wyzwaniu (i którym zdarzyło się tu przez przypadek zawędrować) życzę świetnych inspiracji przy robieniu własnych prac i po prostu powodzenia :) Jeśli macie ochotę, zostawcie link do swojego bloga w komentarzu, chętnie zobaczę co zrobiłyście i zostawię parę słów od siebie :P 


You Might Also Like

3 komentarze

  1. fajowskie te piórka / taka retro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te piórka. A ja różowy lubię, szczególnie pudrowy w zestawieniu z czekoladowym brązem albo z popielem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że spokojnie można powiedzieć że z bitwy pt "Ja kontra Róż" wyszłaś obronną ręką! karteczka bardzo przyjemna, piórka i gaza stanęły na wysokości zadania!;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images