Jesiennie urodzinowa

00:38

Kolejna kartka która powstała na wyzwanie do Scrapujących Polek :) Jesień zagościła już w pełni na naszym podwórku, więc i karteczka po raz kolejny jesienna. Tym razem zdecydowałam się na ciepły brąz oraz troszkę bieli "ochlapane" kolorowymi różyczkami. Ponieważ akurat nie miałam kolorowych różyczek, za to miałam mnóstwo białych- trzeba było je zmediować :)


Pierwszy raz użyłam w pracy pasty strukturalnej (ostatnio dużo mam tych pierwszych razów, prawda?). Jako że nie miałam szpachelki nakładałam tę pastę... Linijką. Można? Można. Próbowałam palcem, ale poza tym że dowiedziałam się iż pasta jest wyjątkowo jedwabista w dotyku to nic z tego nie wyszło :D Mimo wszystko jak najszybciej będę chciała kupić szpachelkę.


Po raz kolejny bawiłam się też z dziurkaczem brzegowym (chyba się uzależniłam, bo następny projekt też już ma w sobie elementy wycięte tym różowym cudem), oraz wykorzystałam Strychowe kwiatki. Zamawiając je nie spodziewałam się że przyjdą takie... Ogromne. To minus zamawiania przydasiów przez internet, nigdy do końca nie wiadomo jak wygląda zamówiona rzecz. Ale kwiatki (poza tym że bycze) były jakościowo bardzo miłą niespodzianką i prawdopodobnie użyję ich jeszcze nie raz.


I na koniec... Wszystkiego najlepszego dla październikowego jubilata :) Jeszcze raz, najlepsze życzenia z okazji 23 urodzin, mam nadzieję że nie tylko kartka, ale prezent także się podobał :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Dziękuje bardzo za życzenia. Wspaniała kartka, postawiona już na honorowym miejscu na szafce. Prezent trafiony w 100%, nigdy bym się nie domyślił, dziękuje bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images