Zwierzęce ATCiaki

15:42

Przyznaję że to mój debiut w majstrowaniu Shadowbox`ów (a i z samymi ATC miałam do czynienia całe... dwa razy :D) więc proszę nie bić że coś jest nie tak albo że w ogóle na odwrót zrobiłam niż trzeba :P Po prostu zobaczyłam wyzwanie na Scrapujących i stwierdziłam że może coś pomyślę skoro wygląda to względnie prosto.


Tak więc przeczytałam sobie kursik, szukałam fajnych grafik zwierząt (taaak... Cóż. Koty nigdy nie zawodzą. Czego jak czego, ale kotów w interentach jest taka ilość że każdy coś dla siebie znajdzie :D) i tak znalazł się u mnie ten kotek. Muszę się przyznać że chyba jako jedyna scraperka nie mam kolorowej drukarki. Na dodatek ta stara laserowa nie "łyka" żadnej kartki grubszej niż standardowa ksero, więc za każdym razem kończy się podklejaniem jakąś stabilniejszą kartką wszystkich moich wydruków... Wrrr~ Muszę wymyślić coś nowego z tą drukarką :)



 

Jednym z wymagań w pracy było stworzenie Shadowbox`a złożonego z trzech poziomów- pierwszego (bazowego) które miało być tłem i dwóch kolejnych nachodzących na siebie. Ja właściwie... Stworzyłam cztery warstwy. Pierwszym jest tło, drugim ramka, trzecim kotek i czwartym motylki w prawym dolnym rogu. Użyłam trzech różnych stempelków do zrobienia tych motyli i dość wyraźnie widać różnicę między stemplami silikonowymi i tym gumowym :<




 Na koniec tylko przywiązałam kawałek muliny do ogonka mojego Mruczka i voila! ATCiak gotowy na wyzwanie :) Jeśli podoba się wam moja praca i też byście chcieli wziąć w nim udział to zapraszam tutaj- http://scrapujace-polki.ning.com/forum/topics/atc-listopad-2013-wyzwanie-pinezki-zwierzecy-shadowbox


You Might Also Like

0 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images