Z zaproszenia do Art Piaskownicy

20:27

Witajcie :D Być może już wiecie (lub nie) ale zaszczyt mnie kopnął i wyjątkowo inspirowałam do mapki w Art Piaskownicy. Początkowo wena chyba strzeliła focha, ale kiedy w końcu wróciła to na całego :) I tak powstała kartka:




Jak widzicie, już kompletnie przeprosiłam się z mediami. Tym razem było to zaakcentowane na mapce, ale gesso i tusze to już mój pomysł. Dodatkowo potraktowałam tekturkę z ważką chalkami, dużą ilością brokatu, splashem i białym gesso. Chciałam żeby kartka delikatnie lśniła, więc tym razem zamiast brokatu w kleju wybrałam jednak sypki brokat.




You Might Also Like

11 komentarze

  1. Fantastyczna jest! <3 Taka jasna i radosna! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłaby taka, gdyby nie kwiatki od Ciebie :D Wena mnie kopnęła właśnie po tym jak sobie o nich przypomniała, dzięki wielkie :*

      Usuń
  2. Przepięknie!!! Fantastyczne chlapania i cudna kompozycja kwiatowa na tekturce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest, tak ślicznie pochlapana. Podoba mi się i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje! A karteczka wspaniała! Strasznie mi się podoba! Zazdroszczę mediowej weny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna! cudowne kolory i wspaniale ją pochlapałaś :D ważka też wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest! Kolory cudowne:)
    Pozdrawiam serdecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna! Mediowanie dodało jej świetnego klimatu, wszystkie te ciapki, błyszczenie, przejścia kolorów - cudnie :) bardzo podoba mi się połączenie kolorów, zawsze sądziłam, że róż+pomarańcz wyjdzie żarówiasto, a Ty osiągnęłaś śliczny, delikatny i świeży efekt!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna i bardzo lekka karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images