Paris Traveller's notebook - baza journala

17:37

https://stalowa-kanciapa.blogspot.com/2018/03/paris-travellers-notebook-baza-journala.html

Cześć :) Podpytywałam Was na instagramie czy przed wyjazdem chcielibyście zobaczyć czystą bazę journala i to jak zdecydowałam się go zagospodarować. Zdecydowana większość była bardzo entuzjastycznie nastawiona (swoją drogą, dziękuję za tak liczny odzew!), więc zgodnie z obietnicą zapraszam na sneak peak z przygotowywania notatnika.

Na początek kilka słów wyjaśnienia dla tych osób, które nie obserwują mnie na IG - już wkrótce czeka mnie spory wyjazd do Francji, w trakcie którego zdecydowałam się prowadzić travel journal. Szczerze mówiąc chciałam się zainspirować głównie nowoczesną wersją travellersów, ale w trakcie pracy zdecydowałam się na kilka dodatków w stylu vitnage: na tę chwilę nie wiem co z tego wyjdzie, ale baza jest na tyle elastycznie przygotowana, że nawet gdybym w połowie pracy miała się rozmyślić co do części układów, to w każdej chwili jestem w stanie to zmienić.


 Po początkowych wątpliwościach co do sposobu wykonania bazy, w końcu zrobiłam ją 100% ręcznie. To szyto-klejony notesik w miękkiej oprawie przygotowany bezpośrednio pod ten projekt (kupiłam też gotowe notesy od Studio Forty, ale będą służyły za szkicowniki). Jeśli oglądacie moje instastory pewnie widzieliście proces powstawania tego malucha - wszystkie kartki są docięte ręcznie, w środku wszyte są arkusze mojego ulubionego papieru do akwareli i klasyczne papiery scrapbookingowe. Teraz żałuję że nie przygotowałam sobie wcześniej wydruków gotowych template'ów, ale nie utrudniłam sobie w ten sposób pracy (wystarczyło po prostu wkleić interesujące mnie elementy na gotowe strony i tyle).

Na ten moment journal odrobinę mnie przeraża, bo co prawda baza jest w całości gotowa, ale podczas jej przygotowania nieco za bardzo poleciałam z polotem i wyszło że mam do zagospodarowania 56 stron. Trzymajcie za mnie kciuki podczas uzupełniania tej kobyły, a tymczasem zapraszam do przeglądania gotowych stron.








Na poniższych dwóch stronach widać że papier do akwareli jest bezpośrednio wszyty w notes. Takie zabiegi wyglądają naprawdę fajnie podczas przeglądania bazy.








To tylko kilka z przygotowanych rozkładówek, ale nie ukrywam że chciałam zostawić kilka niespodzianek na czas, kiedy cały notes będzie już uzupełniony. Jeśli chcecie podglądać go na bieżąco, serdecznie zapraszam na mój instagram (na przykład klikając tutaj), gdzie na instastory już od soboty będą się pojawiały zdjęcia i filmy gotowych stron i miejsc. Do zobaczenia!

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images