Narodzinowy komplet

17:05

Tym razem praca na bezpośrednie zamówienie- przyjaciółka z czasów podstawówki (nawet z jednej ławki) nareszcie przestała być jedynaczką ;) Z tej okazji zostałam poproszona o stworzenie kompleciku dla małej siostrzyczki- kartki i pierwszego albumiku ze zdjęciami.
Komplet tym razem w odcieniach pudrowego różu połączonego z beżem i bladym pomarańczem- a więc standardowe, delikatne, pastelowe kolory.


Album oraz kartka powstały w tempie ekspresowym- ponieważ czeka mnie wyjazd, wszystko mogło zająć najwyżej trzy dni, ale udało się ;) Najwięcej czasu poświęciłam oczywiście na przeszycia, widoczne na obu pracach- te zajęły cały dzień. Do tej pory udało mi się zainwestować tylko w ręczną maszynkę (polecam, wydatek góra 5-10zł na allegro, a przydaje się nie tylko do scrapów, ale także do zwykłych napraw w domu) jednak praca z nią ogranicza się tylko do cienkiej niteczki, a tu chciałam wykorzystać mulinę. Maszynka przydała się tylko jako dziurkacz, resztę trzeba było jednak przeszyć ręcznie.

Kartka powstała jako pierwsza- pomysł albumu pojawił się nieco później, dlatego przy kartce miałam nieco więcej możliwości wykorzystania różnych scrapowych materiałów- pobawiłam się z kostką 3D, papierowymi kwiatami (pierwotnie miały być białe i pomarańczowe, ale kiedy wpadłam na pomysł zastosowania beżowych wykrojników kwiatki też musiały zmienić kolor). Później jeszcze tylko trochę koronki i tak... Powstała kartka na urodziny małej Zosi ;)



 Album (co było raczej oczywiste, a czego ja nie wzięłam pod uwagę, co poskutkowało nieprzespaną nocą xD) zajął znacznie więcej czasu i był też znacznie większym wyzwaniem. Jako że wyżej są zdjęcia okładki, niżej pochwalę się wnętrzem ;)



Mam nadzieję, że nowy projekt się spodoba, tak rodzicom maluszka, jak i (jeszcze) przyszłej siostrzyczce. Życzę im wszystkiego najlepszego ;)

PS. Bardzo dziękuję Novince za udostępnienie digi stempelków- gdyby nie one, praca nie prezentowałaby się tak fajnie ;) Serdecznie zapraszam do zapoznania się z jej pracami, bardzo często można znaleźć ciekawe rzeczy do własnych projektów ;)

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images