Z drewnem w vintagowym stylu

21:57

I znów (już po okresie świąteczno- sylwestrowego lenistwa) wracamy do wyzwań. W ramach postanowień sylwestrowych powiedziałam sobie że wreszcie zajmę się stanem moich zdjęć, spróbuję swoich sił w vintage, ale też że między innymi przestanę marudzić. Tak więc koniec jęków, a oto co udało mi się skleić na kartkowe wyzwanie Scrapujących Polek :)





Tym razem musiałam się zmierzyć z nieco innymi wytycznymi niż do tej pory. Postarzyłam i zatuszowywałam brzegi kartki (brązowym tuszem, chociaż całkiem możliwe że biały też by się sprawdził), użyłam grubej, materiałowej koronki, którą również wytuszowałam, żeby uzyskać efekt starego materiału, a za element drewniany uznaję malutki drewniany tag widoczny po prawej stronie kartki. Nad karteczką baaardzo przyjemnie mi się pracowało, a ponieważ mogę zrobić jeszcze dwie... no cóż, myślę że tym razem skorzystam z okazji i spróbuję wyczerpać limit. 
Oczywiście o ile sesja mi tego nie ograniczy :P

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images