End of solitude

23:00

No i wreszcie skończyłam! Projekt ślub oficjalnie mogę uznać za zakończony,  końcu państwo młodzi wyściskani, tort zjedzony i wszyscy szczęśliwi. Zostało tylko jeszcze kilka koszulek które chciałabym Wam pokazać ;)




Zostało mi jeszcze kilka zdjęć z Grecji, więc zdecydowałam że dobiorę do koszulek nieco chłodniejsze kolory. Nie ukrywam że w wykończeniu bardzo pomogły mi stemple 3rd Eye :)
Poniżej już bliższe rejony, więc i cieplej. Szczerze powiedziawszy nie planowałam w tym projekcie takiej feerii barw, ale efektu końcowego raczej nie określiłabym jako przytłaczającego. Ot, wszelkie kolory tęczy ;)


I powrót nad morze. Wykorzystałam chyba wszystkie tegoroczne kolekcje o tematyce morskiej, więc można tu znaleźć tak Seashore Primy, jak i Naval Treaty UHK czy Na morzu Piątku 13. Plus masę tekturek :)


I na sam koniec trochę bardziej kolorowe koszulki. Tu wykorzystałam już gotowe karty do PL, kolekcję Carpe Diem i Friday. Za to z żółci wybrałam między innymi Flower Power.


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Wszystkie strony wyglądają mega! <3 Podziwiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. po prostu ........................................... nie mam słów żeby skomentować. W życiu czegoś takiego nie robiłam, a jak widzę Twoją pracę to już wiem, ze nawet nie powinnam zaczynać - bo to co widze jest super :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pełna podziwu! wszystko wygląda rewelacyjnie! super pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności! Mnie też wszystkie bardzo się podobają :)
    I dziękuję za zaproszenie na candy, muszę pomyśleć, jak tu pokazać moje scrapowe poddasze.

    OdpowiedzUsuń
  5. suuper! i wypatrzyłam tam rudzielca :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. no fantastyczne te strony, super Ci wychodzą !

    OdpowiedzUsuń
  7. wpisy z Grecji podobają mi się ogromnie, kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images