Moje wielkie, greckie... wesele?

23:47

Coraz bardziej mam wrażenie że zagięłam was tematem mojego candy ;) Muszę się przyznać, że nie jest to pomysł z powietrza, częściowo proszę was o pomoc w ukształtowaniu mojego własnego kąta :) A w sumie to czterech kątów :D W tym roku udało mi się utargować pokój na strychu w zamian za remont. Ponieważ do tej pory dzieliłam pokój z bratem (ciężko było pracować bez światła i miejsca na rozłożenie bibelotów) bez namysłu przyjęłam na siebie tytuł Bohatera Swojego Domu i ruszyłam do walki z kornikami ;) Pewnie jeszcze trochę to zajmie, ale możliwe że niedługo pokażę wam efekty mojej pracy.

Na razie mam nadzieję że zadowolicie się kilkoma fotkami LO nad którym pracowałam pod koniec sesji ;) Tym razem na chwilę przeniesiemy się do Grecji.


 Kiedy tylko mam chwilę, staram się chociaż na moment usiąść jeszcze do albumu z PL :) Na mój własny chyba jeszcze będziecie musieli poczekać, bo wciąż czeka na mnie kilka zdjęć. Kończę zamawiać segregator (w bólach, bo pierwszy zamówiony nie był do PL tylko do LO- różnią się zapięciem i niestety koszulki wyglądały mocno nieestetycznie).


Dzisiejsze LO również powędruje do tego albumu, zdjęcia pochodzą z wyjazdu do Grecji :) Fotki na prawdę wyglądają świetnie, bosko się nad nimi pracuje. Postawiłam na połączenie turkusu/ błękitów z beżem i czernią ;) Podoba się wam?



 Dziękuję wszystkim serdecznie za odwiedziny i serdecznie zachęcam do pokazywania swoich pomysłów na przechowywanie scrapów :) Myślę że taka doza inspiracji pomoże nie tylko mi, ale też wielu osobom, które nie mogą się pomieścić we własnym kącie... możecie też przecież zgarnąć paczkę przydasiów, które dla Was przygotowałam, więc jeśli następnym razem w trakcie scrapowania będziecie miały pod ręką aparat- warto cyknąć fotkę, albo dwie :)

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Pokoju na strychu już Ci zazdroszczę (mogłabym go dzielić nawet z kornikami ) a widząc Twój ostatni projekt z Grecji - urządzisz go rewelacyjnie. LO jest świetne - a kolory ...... zachwyt nie do wypowiedzenia ..... tylko tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Whoa, taki pokoik to spełnienie marzeń każdej scraperki. :D A LO jest po prostu doskonałe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. już Ci zazdroszczę tego pokoju na strychu:) ja mam co prawda swoją pracownię ale za rok będę musiała ja opuścić na rzecz mojego dziecka:) a LO bardzo klimatyczne, fantastyczne, pachnące wakacjami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, pokaż nam jak najszybciej swój scrap- kącik :)
    A praca piękna, bardzo klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super scrap. Świetnie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, przepiękny scrap! Wspaniałe kolory!

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images