Mamie

17:39

Już za tydzień dzień wszystkich mam, a ponieważ w ciągu tego tygodnia będę miała urwanie głowy (zaczynamy juwenalia, a mnie czekają jeszcze 3 egzaminy na raz) - stwierdziłam że to ostatnia chwila na stworzenie kartki dla mojej mamy.


Ponieważ połową głowy siedziałam w książkach, stwierdziłam że tym razem najlepszym pomysłem będzie zrobienie liftu. Bardzo podobała mi się karteczka stworzona przez Groszka (cudo niesamowite, TUTAJ można zobaczyć szczegóły tej pracy), a ponieważ jeszcze aktywne było wyzwanie Scrapgangu, stwierdziłam że upiekę dwie pieczenie na jednym ogniu.




Zostały mi już tylko do zrobienia czekoladki i moje przygotowania do dnia matki można uznać za zakończone. Mam tylko nadzieję że kartka nie zostanie odebrana jako "smutna" ;)



Trzymajcie się ciepło w tę deszczową pluchę, mam nadzieję że wkrótce zawitają do nas ciepłe, słoneczne dni ;) Jeśli chcecie jeszcze poczytać o wyzwaniu, to wystarczy kliknąć w banerek poniżej ;)

http://scrapgangsterki.blogspot.com/2014/05/lift-kartkowy-na-maj-i-wyniki-liftu.html

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Śliczna jest. Wcale nie smutna. :) Bardzo udany lift Ci wyszedł. Słońce na newno do Ciebie zawita - u mnie już dzisiaj świeci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, romantyczna wersja :) Słońce już pewnie do Ciebie doszło, a jesli nie, to niebawem będzie :)
    Dzięki za wspólne liftowanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna z tym uroczym bukiecikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka, taka retro, uwielbiam takie stare widokówki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. o jak pięknie, no chyba jednak tam pojadę! :-)

    ...mimo negatywnych rekomendacji mojej znajomej, która powiedziała: nigdy więcej w Paryżu!
    ale to Niemka, więc może dlatego... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna kartka :)
    i powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna i klimatyczna :) Mi nie wydaje się ani trochę smutna. Raczej elegancko-romantyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna karteczka, niesamowicie klimatyczna:) dodaj możliwość obserwowania Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images