Z Gdańskiem w tle

23:59

Kolejna strona PL do albumu :) Muszę się pochwalić że jestem już bliżej środka niż początku, chociaż zaczyna mi brakować czasu. Tym niemniej nie łamię się i zbieram siły na Zlot w Warszawie, już nie mogę się doczekać ;)


Tak więc mimo że myślami jestem już w Warszawie, na razie pracuję nad zdjęciami z gdańskiej starówki. Poszalałam nieco z ramkami i kolorami, chyba dość już mi tej zieleni ;)



Muszę przyznać że na Zlocie chyba najbardziej będę się starała podpatrzeć warsztaty Artworkshopu, bo dziewczyny będą pracowały właśnie z PL. Marzy mi się majstrowanie z nimi, ale mogę się założyć że dla mnie może już zabraknąć miejsca. Może ktoś z was też się wybiera do Wawy za tydzień? Bardzo chętnie się przywitam ;)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ach, pięknie oprawione miasto - jakże mi bliskie...!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. e tam Warszawa, do Wrocławia przyjedź! :D
    a tak serio, to mega Ci zazdroszczę i mega żałuję, że nie mogę jechać i że się tam nie spotkamy :(
    a PL mega fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images