Wielkanoc

14:04

To już chyba ostatni wpis świąteczny. Jajek mi spokojnie wystarczy na obdarowanie całej rodziny, a ponieważ zostało jeszcze trochę czasu, zrobiłam (jednak) kilka kartek. Szału nie ma, bo i być nie było, karteczki typowo dla rodziny, która nie akceptuje nadmiernie wystających elementów z kartek ;)





Użyłam trochę brokatu, żeby ożywić kartki i nawet udało mi się go uchwycić na zdjęciach ;) Tak jak uprzedzałam, kartki wyszły proste, ale chyba nie ma co przesadzać, w końcu będą jedynie dodatkiem do jajek. Apropo`s ozdób wielkanocnych... wciąż wisi nade mną widmo świątecznego wianka. Ciekawe czy w ogóle w tym roku się za niego zabiorę ;P

Karteczki zgłaszam do wyzwania Na Strychu, a nuż coś upoluję tej Wielkanocy ;) Więcej szczegółów możecie uzyskać po kliknięciu w banerek poniżej.

wielkanoc

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ooo karteczki też tworzysz, bardzo ładnie! Radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images