Wymiana kwietniowa cz. II

17:39

Ponieważ przesyłka Lawendowego Czasu przyszła trochę później, a ja ostatnio miałam lekkie urwanie głowy, (nawet nie było kiedy potruchtać na pocztę) post z jej dziełami dopiero teraz. Mam nadzieję że mi wybaczy ;)


Jak widać, dostałam całą masę fajowych rzeczy, nawet pudełko jest niebanalnie zmediowane, więc chwalę się chwalę, i zapowiadam że długo w tej formie nie zostanie, bo pewnie całkiem niedługo jakoś przerobię te malunki ;)



Albumik - fajowy ;) Bardzo podoba mi się ta forma tworzenia mini albumów i chyba kiedyś sama będę musiała nad tym posiedzieć. No i na koniec co mi spadło z nieba- a jest tego wcale nie mało ;)


Jeszcze raz bardzo bardzo dziękuję za wymianę, mam nadzieję że moje przydasie spodobały Cię się co najmniej tak samo jak te które dostałam od Ciebie ;)

You Might Also Like

1 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images