Walentynka

14:00

Cześć! Mam nadzieję że wybaczycie mi długą nieobecność, ale już wkrótce wracam na całego ;)
Na prośbę znajomego zrobiłam ostatnio nieco mniej delikatną walentynkę. Pierwotnie miała być fioletowa, ale wiadomo jak to jest, kiedy papiery stoją w opozycji do założeń- i tak z fioletowej zrobiła się raczej w odcieniach fuksji.


Przede wszystkim nie chciałam by kartka była zbyt eteryczna i delikatna, a jednocześnie musiała być kobieca. No i masz, Kurduplu, placek. W końcu postawiłam na połączenie mocnego fioletu z równie mocnym różem, przełamanym bielą. Powiedzcie, udało się? ;)





Do zobaczenia niedługo ;)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Pełna uroku, wybrałaś śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało się i to przefantastycznie! :DD Świetne od czasu do czasu takie mocne, kontrastowe połączenie kolorów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale energetyczna! fantastycznie wyszła ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, super energia! :D Świetnie tu grają te kryształki, a całość rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images