Mini album

16:49

Witajcie po krótkiej przerwie :) Dzisiaj przygotowałam dla was mini album w formie leporello (czyli zwyczajnej harmonijki) z mojej czerwcowej głupawki na warszawskiej starówce. No może nie tylko mojej, bo dołączył do mnie pewien pan z chmurą na głowie ;)
Przy okazji- muszę się wam pochwalić, że zostałam zaproszona do DT Scrappin' Fantasies :) Dziewczyny bardzo ciężko pracowały nad odświeżeniem strony, więc zapraszam do odwiedzin u nas i wzięcia udziału w nowym (pierwszym po zmianach!) wyzwaniu na którym inspiruję właśnie tym albumem :D



Albumik powstał od zera na bazie craftowej (którą ostatnio pokochałam) i papierach wyciągniętych z nieużywanych kart do PL. Napis na okładce to oczywiście tekturkowe napisy Sody, a grafikę znalazłam i wydrukowałam z sieci :) Jeśli podobają się wam kwiatki na okładce- zapraszam w niedalekiej przyszłości na Scrappin' Fantasies, pokażę wam jak je zmajstrowałam krok po kroku ;)
Wygląd w środku:






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze ;) Na razie miałam urwanie głowy, ale obiecuję że w weekend ukażą się wyniki candy!

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Albumik jest super :) U mnie ta forma kończy się na dobrych chęciach :))) Ale skoro inspirujesz - to spróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urocza pamiątka w przyjemnej kolorystyce, podoba mi się :)
    Gratuluję DT!

    OdpowiedzUsuń
  3. zachwycałam się już okładką, to pozachwycam się środkiem :D genialny jest :) świetne te wszystkie wzory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mega, zachwycający, fenomenalny, cudowny ! Twój nowy wygląd bloga też ! jesteś mistrzynią~! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyciła mnie grafika na początku, kolory, pomysł na album... ogólnie pełna jestem zachwytu:P Super! Gratuluję dołączenia do ekipy scrappin fantasies ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu cudo w czystej postaci! ;) Każdy szczegół jest idealny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. okładka bardzo pozytywna, fantastyczny albumik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł z tym albumem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny! a te turkusowe dodatki? Ach! Ach! Ach!... Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, a okładka to prawdziwe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, ale urocze cacuszko! :) kolory z okładki są perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images