SMASH book- maj i czerwiec

17:38

Hej hej :)
Dzisiaj krótki powrót do SMASHa i dwa wpisy z przełomu maja i czerwca. Jeden przesycony codziennością, a drugi to (kolejna) odsłona biegania po Łazienkach Królewskich. Mam stamtąd takie ilości zdjęć, że chyba przez rok ich nie przerobię ;)



W przeciwieństwie do czerwca, maj był bardzo chłodny i burzowy. Miałam za to więcej czasu dla siebie, sporo bawiłam się w kuchni i myślałam nad weselem. Wtedy właśnie narodził się pomysł z Project Lifem i po raz pierwszy zamówiłam coś innego niż standardowe elementy scrapowe ;)




Natomiast czerwiec to przede wszystkim sesjowa zawierucha, koszmarne upały, egzaminy, Zlot, bieganie po Warszawie i znowu nos w książkach :) Będąc na starówce udało nam się zobaczyć Fire Show, co... Oczywiście musiało zaowocować sesją po ciemku :)



Mam nadzieję że teraz wielkość zdjęć już jest odpowiednia i nie macie problemu z oglądaniem szczegółów ;) Trzymajcie się cieplutko i do zobaczenia niedługo!

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Ślicznie oprawione wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! bardzo mi się podoba, świetnie oprawione zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcę te ciasteczka z m&msami :D uwielbiam te napisy :D i w ogóle mega podobają mi się takie strony jak ta druga, że dużo jest napisane, narysowane ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga strona jest powalająca! :D Uwielbiam takie graficzne dodatki bo dodają wpisowi niesamowitego uroku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam napisać, że bardzo fajne strony :D ale jak zauważyłam stemple z 3rd Eye,to podobają mi się jeszcze bardziej :D BOMBA!

    OdpowiedzUsuń
  6. łooooooooo!!! cudowne strony ! kocham wszystkie napisy, zdjęcia i detale!

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images