Smashowy czerwiec

02:15

Przez całe ostatnie urwanie głowy nie pokazałam wam ostatnich smaszowych wpisów. Z warszawskiego Zlotu nazbierałam takie ilości ulotek, mapek, bibelotów różnego rodzaju, że wklejone na strony zajęłyby chyba całe wolne miejsce. Stąd pomysł na użycie jednej z kopert ;)
Wpis o pierwszym w tej sesji egzaminie i wyjeździe do Warszawy.


Pierwszego dnia udało nam się zwiedzić Park Moczydło, pokarmić kilka kaczek i... rozładować poegzaminowy stres głupawką. No cóż, zdaję sobie sprawę z tego że nie wyglądam zbyt ponętnie, ale chyba każdemu się czasem zdarza ;)



Piórka również z parku, chyba młode zmieniały właśnie upierzenie. Moja (jakże urzekająca) mina była spowodowana zdaje się lekką nachalnością fotografa, ale zdjęcie wyszło bardzo fajnie pod względem technicznym i nie mogłam się powstrzymać przy wywoływaniu ;)


Ostatnio nieco nadrobiłam z dziennikiem, więc mam nadzieję że nie zanudzę Was kolejnymi wpisami - czekam już tylko na ładniejsze światło żeby zrobić zdjęcia ;)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. zniknęła stal , pojawiła się dziewczynka z warkoczykami...! :-)
    no, no cóż za zmiany :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciii, każdy czasem musi zmienić image ;) A stali się jeszcze troszkę pojawi!

      Usuń
    2. słusznie, czasami trzeba pokazać siłę charakteru ;-D

      Usuń
  2. Twoja mina - bezcenna! <33 Świetny wpis, piękne kolory i kompozycja. ;) Widzę, że nie tylko ja mam manię chomikowania wszystkiego. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wpis o pierwszym egzaminie obudził wspomnienia - ja jakoś nie przepadałam za logiką, ale tylko dlatego, że wykładowca wykładał sobie a muzom (prawie go nie słyszałam) - nieśmiały jakiś był czy co? A smash jest kapitalny - podziwiam cierpliwość i pomysłowość. Ja wymiękam przy zdjęciach - walają się w pudełkach (diabli wiedzą gdzie schowanych) przewiązane wstążką i tyle. A tu proszę - aż miło popatrzeć i poczytać. Lubię oglądać Twoje inspiracje w archiwizacji wspomnień - za każdym razem robię noworoczne postanowienie, że ja też ..... he, he i tak pozostaje. działaj dalej i umieszczaj na blogu :))) czekam na jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny jest ten wpis :D wrzucaj jak najczęściej, na pewno się nie znudzi ;D a mina kapitalna <3

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images