Week 1

21:26

Witajcie w sierpniu :) Skoro wraz z lipcem skończyłam tak wiele projektów, to pora się było zabrać za te które już jakiś czas czekały na swoją kolej. I tak wreszcie nadszedł czas i na nowy wygląd bloga i pierwszą stronę project life. Moją własną!


I kilka szczegółów:




Jestem zachwycona możliwością dodawania dużej ilości jurnalingu :D Do tej pory musiałam się na prawdę mocno wstrzymywać z moim pociągiem do pisania, a teraz? Podejrzewam że połowę albumu zajmą uwagi do zdjęć ;)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Wspaniały projekt! Może kiedyś tez się skusze :P Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ten nowy wygląd a przede wszystkim nagłówek! :) Ja wciąż nie mogę znaleźć pomysłu na swój. :D A PL świetny, mega dopracowany i ciekawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Nats, wygląd bloga świetny a nagłówek naprawdę powala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląd super:) a projekt zapowiada się mega ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna rozkładówka :) też mam zamiar dzisiaj przysiąść i wrócić do PL :) I nie wiem, czy Ci mówiłam, ale masz śliczny charakter pisma :)
    PS. napatrzeć się nie mogę na nowy wygląd bloga :) genialna ta sowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiany, zmiany zmiany - i tylko na lepsze. Pracownia, blog i project life - idziesz jak burza :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jeszcze nie koniec :D Jestem kompletnym pracoholikiem, nie umiem tak siedzieć w miejscu ;)

      Usuń
  7. Ja się jeszcze nie przełamałam do PL, ale w Twoim wydaniu wygląda rewelacyjnie :) Dlatego będę dalej zaglądać i podglądać Twoje wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super! Może dzięki Tobie i ja zacznę przygodę z PL :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no mega!!!! a ten paw - no cóż, zakochałam się w nim !

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images