Cardmaking #6

20:40

http://stalowa-kanciapa.blogspot.com/2016/06/cardmaking-6.html

Czasami warto spróbować czegoś nowego, żeby dowiedzieć się czy nie warto zmienić swoich metod i przyzwyczajeń. Tym razem w ramach eksperymentu zabrałam się za kwiaty i pudełka :)

Męski komplet kartka + pudełko

Poniższy komplet powstał jako podziękowanie dla ważnej osoby :) Pudełeczko zostało przygotowane jako opakowanie na mały prezent, ale... akurat w porę dostałam paczkę z kolekcją od P13, więc z pudełka zrobił się zestaw :) Jako że i tak korzystałam z nowych materiałów, stwierdziłam że może to być fajna wymówka do wykorzystania jeszcze jednej nowości - foamiru, z którego przygotowałam kwiaty.
Na razie nie będę jeszcze wchodzić w szczegóły, bo wydaje mi się że wykorzystanie tej pianki wymaga wprawy (szczególnie jeśli tak jak ja robicie kwiaty raz od wielkiego dzwonu), ale jak na razie jestem mile zaskoczona efektami.
Być może na prawdę mamy do czynienia z produktem roku? :)



Eksploading card

Ta forma zdecydowanie nie należy do najnowszych, ale osobiście nie miałam jeszcze przyjemności jej wypróbować :) Tym razem chciałam znaleźć inną sposób podobny do płaskiego boxu, który kiedyś Wam pokazywałam, ale w wersji mieszczącej się do koperty - ekspolading card sprawdza się w tym świetnie. Na razie nie cudowałam z dodatkami, ponieważ nie wiedziałam jakich efektów mogę się spodziewać, natomiast kolejne próby na pewno będą bardziej warstwowe :)


To tyle na dzisiaj :) Jak tam wasze przygotowania do dnia ojca? Przypominam ze został już tylko trochę ponad tydzień :)

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images