Pudełka na dzień dziecka

20:00


http://stalowa-kanciapa.blogspot.com/2016/06/pudeka-na-dzien-dziecka.html 
Cześć :) Ponieważ w tym tygodniu pracuję w podróży, mam dla Was króciutką prezentację pudełek na drobne prezenty z okazji Dnia Dziecka. Zapraszam na nowy post!



Majówka w tym roku na prawdę przegoniła mnie przez całą Polskę, a ponieważ przed wyjazdem nie miałam szansy wykonać ładnych (i trwałych) opakowań na drobne prezenty dla dzieciaków, zabrałam dosłownie kilka materiałów i skleiłam je w chwili spokoju. Do takich drobiazgów nie potrzeba tak na prawdę nic szczególnego - mi wystarczyły małe kwiaty od DP Craft, dwa małe kawałki papierów do scrapbookingu i kawałeczek bawełnianej koronki. Żeby nie było - tym razem nie tachałam ze sobą trymera :)






Mam nadzieję że taki krótki wpis też przypadnie Wam do gustu :) Trzymajcie się ciepło i do zobaczenia w sobotę :)

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images