Koniec remontów i mały giveaway!

19:24

Cześć! Pamiętacie jak we wtorek zapraszałam Was na parapetówę? Wpadajcie i siadajcie, remont zakończony, więc szybciutko oprowadzę Was po nowym blogu, a na koniec będę miała dla Was dwie niespodzianki (i nie, tym razem nie będzie żadnych primaaprilisowych żartów, obiecuję!). Jesteście ciekawi co się zmieniło? Zapraszam!

http://stalowa-kanciapa.blogspot.com/2016/04/koniec-remontow-i-may-giveaway.html

Jak pewnie wiecie, ostatnio życie zafundowało mi istną rewolucję francuską. Nie będę wchodzić w szczegóły, bo przecież pisałam o tym prawie tydzień temu w poście o kolejnych zmianach, ale udało się- mimo młynu skończyłam w końcu przerabiać blog. Na co dokładnie się zdecydowałam? 


Po pierwsze, mimo początkowych zastrzeżeń zainwestowałam w porządny szablon i czcionkę. Pewnie sporo z Was może uważać, że niepotrzebnie, bo poprzedni wygląd nie był zły- to prawda, ale po stu zmianach wprowadzanych przez ostatnie cztery lata część kodu zaczęła mi się najzwyczajniej na świecie sypać. Cała strona była też ciężka, co tylko czasowo byłam w stanie rozwiązać przez zwijanie postów, ale na dłuższą metę było oczywiste, że albo będę się musiała przeprowadzić, albo w końcu zrobię ze wszystkim porządek. Dodatkowo część widgetów nie działała tak jak powinna- na przykład Linwithin, który pokazywał dosłownie wszystkie posty, także te sprzed czterech lat, bez względu na to czy używałam tagów czy nie- teraz wszystko powinno śmigać idealnie. 



Nie wiem czy wiecie, ale ze względu na zmianę polityki Google przenosimy wszystkich bloggerowych obserwatorów na obserwatorów Google+. Na razie nie dotyczy to starych bloggerów, więc stary widget jeszcze będzie działał na Waszych blogach, ale ponieważ podczas czyszczenia musiałam go usunąć, straciłam możliwość dodawania obserwatorów z poziomu strony- więcej informacji na ten temat możecie przeczytać TUTAJ
Co to dla Was oznacza? Jeśli zaobserwowaliście mnie wcześniej, nadal będziecie dostawać powiadomienia o nowych wpisach, ale jeśli chcielibyście to zrobić teraz, musicie posiadać konto Google+. Dla tych osób wrzucam nowy widget, który możecie zobaczyć w kolumnie po prawej :)

Ostatnia rzecz to społecznościówki- po prawej znajdziecie mój Pinterest (kto jeszcze nie ma- zachęcam do założenia, to na prawdę świetna kopalnia inspiracji!), a na samym dole strony Instagram. Reszta (w tym Facebook) znajduje się w ikonach, więc jeśli macie ochotę, częstujcie się :)


Tryb dodawania postów i tygodnie tematyczne. Uważam że to był dobry pomysł (a Wasze odpowiedzi w ankiecie to potwierdziły), więc standardowo pierwszy tydzień miesiąca będzie zarezerwowany dla PLa, drugi na kartki i DIY, trzeci to zakupy i recenzje, a czwarty to mydło i powidło. Jak wiecie, do lipca odpadają lekcje rysunku, więc planuję w tym czasie pokazać Wam kilka moich tricków zakupowo- planowych :)



To tak po krótce, każdy się rozejrzał, podumał, ale kawka stygnie... To co powiecie na słodkości? Dzięki uprzejmości Family Portraits mam dla Was paczuchę- niespodziankę o całkowitej wartości 100zł :)  Co trzeba zrobić, żeby ją dostać? 

1. W komentarzu pod tym postem wpisujecie przede wszystkim chęć wzięcia udziału w rozdawajce i podajecie jedno zwierzę jakie przyjdzie Wam do głowy :) Wszystkie Wasze pomysły zbiorę i na koniec konkursu przerobię logo na pełen zwierzyniec :)
2. Lajkujecie profil Family Portraits & CAT File pod TYM linkiem i  Kanciapę pod TYM linkiem.
3.  Możecie (ale nie musicie) udostępnić bannerek z GW na swoich blogach i stronach :)

Zgłoszenia przyjmuję do 23 kwietnia, na ogłoszenie wyników czekajcie 30 kwietnia!


Dla wszystkich mam jeszcze jeden mały prezent- jeśli używanie programów graficznych, lubicie robić własne projekty albo po prostu podobają się Wam efekty jakie dają akwarele, to będzie coś dla Was. Poniżej przygotowałam trzy darmowe pędzle do Photoshopa, z których możecie korzystać za darmo bez żadnych ograniczeń tak długo jak tylko chcecie. Mam nadzieję że przydadzą się Wam we własnych projektach- ja bardzo lubię z nich korzystać i nie widzę sensu żeby trzymać je tylko dla siebie :) 

https://app.box.com/s/hepk9kwi41074hb6utm7d1sjh7p4xopt

To tyle na dzisiaj- dajcie znać co uważacie o nowym wyglądzie i do zobaczenia jutro! :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. o jak pięknie tutaj!!!! <3 barrrdzo mi się podoba! A najbardziej to przeliczanie wszystkiego na przydasie, jak dobrze, że nie tylko ja taka świrnięta... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba nowy blog. A kanciapa kojarzy mi się z kotem, mnóstwem kotów :D

    OdpowiedzUsuń

Instagram


Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images